måndag, maj 31, 2010

Vaginal ultraljud... OMG lixom!

I know!!! men det var inte så hemskt som jag trodde...


Jag tillhör den skara folk som hatar hatar haaaaataaaar gynundersökningar... har håll mig borta från de nästa hela mitt liv, 2 gånger innan har jag lyckats bli lurad in i det.

Så var det dax idag, hade en ca 40 åring jätte trendig kvinnlig läkare, hur mjuk och snäll i rösten som helst. Vi satte oss på hennes kontor med utsikt över sibyllegatan, hon förklarade snällt vad som skulle ske sen bad hon mig sätta mig i den tortyrliknande stolen....

Undersökningen kändes knappt och hon var hur snäll å mjuk som helst, kändes inte alls obekvämt... förutom att MAH klappade mig på kinden, typ som tröst... vilket bara var sött I guess...

Beben var ju ganska söt, den skuttade och hoppade fram o tillbaka... visst blev det lite tårar som föll ändå

2010-04-15 @ 11:19:13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar