måndag, juni 21, 2010

Shopping till mina pojkar

Idag blev det trots allt lite shopping åt mina grabbar ;)
Till lillen blev det en Ralph Lauren pullover från kiddies och en Burberry bodie... Blev även en fin box som jag kan stoppa undan lite grejer under spjällsängen

Till MAH (min andra hälf) blev det exakt samma sak fast i större strl :). En RL pullover och en burberry skjorta...

Nk rean var ok för killar men de hade näsan inget snyggt till pojkbabyn.. allt var rosa :(

Nathalie Schuterman hade ett par snygga dior skor på rean fast enbart i strl 17... vilket inte var det jag letade efter, men de hade inte heller så mycket till små baby pojkar :(

Kiddies hade dock jätte mycket kläder, som vanligt... brukade alltid shoppa loss där till min systers första baby. Dessutom var priserna lägre än NK ;)

2 kommentarer:

  1. jätte fin box och kläder. mys mys

    SvaraRadera
  2. Box från Laura Ashley... funderar dock att gå till panduro å pimpa mina egna boxar

    SvaraRadera