torsdag, september 30, 2010

Chipsorgie!

Nya estrella hot holiday, riktigt stark och god...
  • Fastnat i T-banekaos i 1 timme, hatat alla!
  • Frukosten i cafét vid jobbet var slut så det blev enbart en kokosboll
  • 15 min lunch då det var fullt upp på jobbet
  • Rörmokaren avbokade då han kände sig "sjuk" men konstig nog kunde han dock jobba efter kl 16 för dubbla priset (?)
Just nu ligger jag i sängen och äter chips, jag började med morötter men när det tog slut gav jag mig på chipen. YES! jag äter chips i sängen, det får man inte men MAH vågar inte säga nått för då exploderar jag...

Man kan men säkerhet säga att jag har haft en riktigt dålig dag!

(Korr. Det tog mig en timme att komma till jobbet för att SL är helt dumma i huvudet och jag fick hänvisningar till tre olika ställen för att ta ersättningsbussar som aldrig kom, tills jag tillslut satte mig på första bästa buss och fick gå 20 min till jobbet. På bussen var det smokfullt så man kunde knappt stå. Var det någon som erbjöd mig sin plats? Nej! Var det någon som var försiktig? Nej! Det tom stod en tjej med armbåden rakt i min mage, efter att jag puttat bort henne några gånger vände hon sig om argt, jag pekade på min mage (med en dödsblick) och då ramlade poletten ner... stupid stupid!!)

5 kommentarer:

  1. Alltid samma visa med SL. Och det där med att folk ska visa hänsyn till de som är gravida verkar vara en myt. Inte en fan reste på sig eller tog hänsyn till magen vid fulla bussar och tåg haha....funderade på om folk kanske trodde att jag var tjock och inte gravid :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det jobbigt med folk som inte respekterar ens mage, som bara går rakt på... minns att det hände mig nån gång mot slutet. Annars är de flesta människor man möter trevliga. Ibland kände man sig nästan som man var den första gravida kvinnan på jorden... när alla människor man mötte log och pratade om magen... människor man inte kände alltså...känner du igen det?
    Kram Eleonor

    SvaraRadera
  3. Åh vilken skitdag!
    Hoppas du har det bättre i dag!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  4. men hemska människor som inte reser sig upp för en gravis kvinna, ofattbart!

    SV: vårat beräknade datum är 21 oktober :) jag längtar så jag spricker, sover dåligt på nätterna för jag drömmer om förlossningen hela tiden och vaknar stup i kvarten .. SJÄLVKLART håller jag alla er söta läsare underrättade om hur allt går/gick :D

    Kram till dig och fina magen ..

    SvaraRadera