torsdag, oktober 21, 2010

DuWop tävligen är avslutad!


Vinnarna!

Alla 23 bidrag las ner i en liten te-kopp och sen valdes 5 ut :)
De 5 lyckliga vinnarna blev:

Sara, sarabiveus.blogg.se
Hanna, urbanmamii.blogspot.com
Johanna, wikstrand.blogspot.com
Sabrina, plastkotte.blogg.se
Tiny, tinylove.blogg.se
GRATTIS!
(jag kontaktar er på respektive blogg)

Blev faktist lite ledsen när jag inte drog upp någon som inte hade en blogg, men håll ut, jag har redan en ny tävling på gång som jag kommer att starta igång nästa vecka :)


3 kommentarer:

  1. Jihooo!!! Vad glad jag blev! Inte ofta man vinner något så denna vinst gjorde mig jätteglad! Tack för att du lyckades dra mitt namn ;)

    SvaraRadera
  2. ja vinner ju aldrig, fy va kul!!!
    kram på dej

    SvaraRadera
  3. Jag är en av fem väldigt glada :)

    SvaraRadera