tisdag, november 30, 2010

Premiärtur med iCandy Peach

Kan man se mer löjligt stolt ut?


Guarlain concealer, pris: 375kr
Diorshow mascara, pris: 315kr
 Efter besöket hos BVC så tog vi en snabb tur till NK med älskade barnvagnen (jätte läskigt), behövde en ny mascara och concealer. Körde min vanliga Diorshow black och nu hade de en julpaket så man fick en kajalpenna och eyemake remover på köpet, sånt älskar jag :) körde även på Guarlains terracotta concealer med guldblad i (tyckte den fungerade fint sist jag testade)

Anton skötte sig exemplariskt hela vägen och sov fram tills vi var hemma :)

1 kommentar:

  1. Vilken fin barnvagn ni har köpt! Jag köpte min pepparkakskrydda på Ica Maxi på vanliga kryddavdelningen, fick leta lite långt ner bland hyllorna men tillslut så :-)

    SvaraRadera