måndag, december 06, 2010

Anton 3 veckor

Världens bästa pappa hade köpt en 3 veckors present till Anton

Anton 21 dagar
Wow, tiden går verkligen jättesnabbt... för tre veckor sedan vid denna tid låg jag och hade världens värkar. Lilla hjärtat låg tryggt i magen och vägrade att  komma ut :)

Vecka 1: Jag var i himmelriket, blev varken trött eller hungrig. kunde ligga vaken hela nätter för att amma utan att bli trött.

Vecka 2: Paniken börjar hinna ikapp en... det gjorde ont att amma och man började fundera på vad man begett sig in i. Jag började bli riktigt trött och orkade knappt röra mig.

Vecka 3: Babyn börjar få lite rutiner, man följer varandras dygnsrytm och allt känns lite lättare...

Tack pappa för den fina pepparkaks-dressen

3 kommentarer:

  1. Söt pepparkakskläder anton har, man vill ju äta upp honom :D

    SvaraRadera
  2. P.S. från mavicicek.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Sötnöt =)

    Oj vad jag känner igen mig i din beskrivnign om era veckor. Liam är idag 16 dagar och har varit rätt gnällig och svårsövd ett tag :( Antar att det är magknip som spökar, men hoppas det blir bättre snart =)

    SvaraRadera