söndag, december 05, 2010

Första besöket i Nacka Forum

Whopper Pinata hos Burger King, så gott!

Anton ligger och softar (19dagar)

'hej, jag läcker mjölk'-BH och en stickad kjol var det enda jag fick med mig hem
Igår skulle vi ha åkt till mina föräldrar i Gamla Uppsala men pga vädret valde vi att stanna hemma. Runt kl 15.00 fick jag dock en psyk-utbrott och var tvungen att komma ut så vi åkte till Nacka Forum (efter att jag läst på nätet att den har en stor skötrum där man kan amma). To be on the safe side så hade jag pumpat 50ml mjölk som jag tog med mig dock.

Vi hann vara där i två timmar och sedan åkte vi till Ica Maxi och handlade mat i en timme, Anton vaknade en enda gång och gå gav jag honom flaskan, han drack ca 40 ml och däckade direkt. Han vaknade inte förens vi var hemma igen... sååååå skönt!

Anton har varit så duktig, mamma är stolt!

1 kommentar: